На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 10 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначено в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон "Webmart". Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час його отримання.
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні, на офіційному сайті виробника або зателефонувавши на його гарячу лінію. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до нас для допомоги у врегулюванні питання.
Сервісні центри компанії Xiaomi:
ТОВ "Робім Гуд" Київ, вул.В. Васильківська, 72А.
robimgood.com.ua
Сервісні центри компанії Xiaomi та Samsung
ТОВ "Гратіс ЛТД"
Київ, Бажова, 15/20
gratis.com.ua
ТОВ "МТІ-СЕРВІС"
м.Київ, вул. Білоруська, 26.
mti-service.com.ua
сервісний центр HUAWEi
Русанівська Набережна 8
https://consumer.huawei.com
Якщо у Вас гарантійний талон магазину "Webmart.com.ua", в даному випадку Ви звертаєтесь безпосередньо до магазину з питань гарантійного обслуговування (пр-кт Перемоги 79 | (098) 473 - 80 - 80; (063) 463 - 80 - 80;(095) 413 - 80 - 80). Також з питань сервісного обслуговування придбаної техніки можна звертатися до нашого партнерського сервісного центру: ФОП Кошевий І.В. смт.Софіївська Борщагівка, вул.Соборна, 140А.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Що ви не можете повернути
На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:
Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку)
Вироби, що мають сліди користування
Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
Де і як можна зробити обмін чи повернення?
Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі за адресою:
м. Київ, проспект Перемоги, 79, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00, у суботу - з 10-00 до 17-00.
Телефони: (098) 473 - 80 - 80 (063) 463 - 80 - 80 (095) 413 - 80 - 80
При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар із повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
порушена безпека гарантійних пломб;
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
неправильно заповнений гарантійний талон;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне зношування або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння до корпусу сторонніх предметів тощо);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
збереження інформації на жорсткому диску.
Будь ласка, зверніть увагу:
Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
До таких товарів відносяться:
Вироби перопухові.
Дитячі м'які іграшки.
Дитячі гумові надувні іграшки.
Рукавички
Тюлегардинні та мереживні полотна.
Білизна натільна.
Білизна постільна.
Панчішно-шкарпеткові вироби.
Друковані видання.
Диски для лазерних систем зчитування із записом.
Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
Товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)